Shop till you drop

26 augustus 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

Beste dagboek,

Gisteren niets te melden. We reden een uur met een bus naar Central Valley ten Noorden van NYC, waar ik de zolen van onder mijn schoenen uit liep in een shopping centrum tien keer zo groot als Maasmechelen Village. De busrit kostte 42 USD per persoon en we hebben ettelijke honderden euro's aan kleren, kleedjes en schoenen gekocht. Ellen beweert dat we op die manier veel geld 'uitgespaard' hebben...

Groetjes,
Dimitri

Shopping tip dus: Woodburry Common, alle grote merken aan verminderde prijzen op een uur van NYC. Trek gerust een halve dag uit.

Historische noot: New York telt uiteraard honderden monumenten. Er zijn echter slechts twee monumenten in de stad die ook daadwerkelijk een graf herbergen (buiten de klassieke kerkhoven of begraafplaatsen).
Namelijk 'General' en later president Grant ligt begraven in het naar hem genoemde mausoleum in het Riverside Park langsheen de Hudson.
Op Worth Square, nabij Madison Square Garden, staat een obelisk waaronder een andere generaal, William Jenkins Worth ligt begraven, een veelgevierd veteraan van vele veldslagen in het begin van de 19de eeuw.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

3. Carine:
    Ellen heeft gelijk Dimitri xxxxxx
  4. Els:
    27 augustus 2014
    da verdiend een schouderklopje dimi
  5. Becky Augustyn:
    27 augustus 2014
    Bahahaha " Ellen claims that we have in this way a lot of money "saved"!!! That is classic!!! ALOT cheaper in Detroit, than NYC! Can't wait to see you guys! xoxoxo